Перед вивченням нової теми, перевіримо чого ви навчились:
Тема уроку: Римська республіка у V-III ст. до н. е.
(записуєте дату і тему уроку у зошити)
План.
- Римська республіка.(вчите з зошита по схемі)
Визначення та схему організації влади записуєте у зошит
Республіка - форма державного правління, за якого влада належить виборним органам(встановлена в Римі у 509 р. до н. е.)
Організація влади в Римській республіці
Народні збори(коміції)
- обговорювали і приймали закони
- обирали магістратів(їх обирали на 1 рік):
- 2 консули - видавали укази, скликали сенат, народні збори;
- претори -найвища судова влада;
- цензори - відповідали за громадські роботи, збір податків, укладення державних договолів.
- квестори - відповідали за державну скарбницю
- едили - опікувались благоустроєм Риму
- диктатор - в умовах війни призначали одного з консулів
Сенат
- складався з 300 осіб, без виборів, до нього входили колишні посадові особи держави
- центральний орган влади. Встановлення податків, набір до армії, поточні справи управління державою.
2. Господарювання римлян (опрацювати п. 37, пункт 2, с. 161)
449 р. до н. е. - закони XII таблиць (виписати у зошит)
4. Завоювання Римом Апеннінського півострова.
Виписати у зошит етапи завоювання Римом Італії с. 163 підручника.
265 р. до н. е. - завершення об'єднання земель Італії під своєю владою.
5. Римська армія.(опрацювати с.163-164)
Перевірте, як ви запам'ятали
(усно дайте відповідь на запитання с.164)
Домашнє завдання - параграф 37, с.160-164
Як треба було визначити кілька відповідей??????????
ВідповістиВидалитиБіля запитань з кількома відповідями у дежках написано "виберіть кілька відповідей".
ВідповістиВидалитиЯк дізнатись оцінку?
ВідповістиВидалити